Gratis levering binnen 3 werkdagen

10 jaar garantie

Geproduceerd in BeNeLux

+32 491 154 700
No Twiggi, no Joeri!

No Twiggi, no Joeri!

Joeri Van Dyck kreeg de finesse van de tegelstiel binnen met de paplepel.  Zowat heel de familie Van Dyck zit immers al vele jaren in de tegelwereld.

Joeri zweert trouw bij het vakmanschap van weleer.  “Bij mij draait het om simpele, ouderwetse beroepsethiek.” vertelt Joeri, “Wanneer ik ’s avonds naar huis rijd, dan wil ik me trots voelen op het werk dat ik die dag afleverde.  Pure snelheid kan nooit de hoogste prioriteit zijn.  Ik ga voor de perfectie die ikzelf ook als klant zou verwachten. Het concept van de Carrodrain Twiggi past perfect in mijn verhaal.”

Joeri is de trotse papa van drie kinderen, maar toch volgt hij regelmatig bijscholingen, tot in Duitsland toe.  “Innovatie kan perfect hand in hand gaan met traditie.  Ik wil altijd op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen.  Ik sta ervan versteld hoeveel grote innovaties ik al heb zien passeren in de tegelbranche. Het gaat best snel.”  Sinds kort gebruikt Joeri ook Kerlox, de waterdichtingsdoek van Carrodrain.  “Wow, zoveel flexibeler en makkelijker verwerkbaar dan de alternatieven op de markt.  En leuk detail : scherp geprijsd.  Voor mij was Kerlox de verrassing van het jaar!”

Joeri is niet de enige die zo enthousiast is over de Carrodrain Twiggi : “Mijn klanten zijn er ook gek op.  En met zo’n strak en smal douchegootje komt mijn tegelwerk nog mooier voor de dag.”

“Op mijn werven geldt er eigenlijk een monopoly voor de Carrodrain Twiggi.  No Twiggi, no Joeri ! “ lacht de sympathieke tegelaar,  “Maar misschien moet ik toch met twee woorden spreken, want ik heb al een paar leuke foto’s gezien van de nieuwe Carrodrain Cayman.  Hij lijkt een beetje op de Carrodrain Classic, maar hij is wel even strak als de Twiggi.  En democratisch geprijsd.  Dat kan zeker interessant worden voor de budgetvriendelijke projecten.” 

Social Media

Als jonge vakman maakt Joeri dankbaar gebruik van de mogelijkheden die social media bieden. “Ik durf zeggen dat ik zo’n 30% van mijn klanten binnenkrijg via Facebook.  Vorige week heb ik een bericht gepost en ik kreeg meteen drie prijsaanvragen van mensen die ik niet kende. Ik sta er soms echt versteld van. De andere projecten komen via bestaande klanten of via mijn tegelleverancier Azuleo.  Zo staat mijn planning altijd mooi gevuld!”